Problemen met bestellen?
Ten eerste onze excuses voor het ongemak.
Soms kan het voorkomen dat de winkelwagen niet werkt, of dat u niet wordt doorverbonden met de betaalserver. U kunt uw bestelling in dat geval naar ons mailen of faxen, dan wordt uw bestelling direct door 1 van onze medewerkers verwerkt.
Vermeld hierbij s.v.p. uw volledige naam en adresgegevens. Wij zullen u dan direct de orderbevestiging versturen d.m.v. de fax of e-mail.
Tevens kunt u uw bestelling telefonisch doorgeven aan één van onze medewerkers, door het volgende nummer te bellen: +31 (0) 320 - 253161. Ook kan het wel eens voorkomen dat een buitenlands BTW nummer niet goed wordt ingevoerd, de juiste methode is: BE0123456789 (let op: alle Belgische BTW nummers beginnen sinds januari 2008 met een 0 / nul). Geen spaties of punttekens verwerken in het nummer.
Onderstaande tip's kunnen vaak helpen om het probleem op te lossen.
1. De internet browser staat niet toe om zogenaamde "cookies" op te slaan. Hierdoor kan de winkelwagen geen artikelen vasthouden.
2. U heeft langer dan 30 minuten niet in de webwinkel geklikt. Hierdoor wordt de sessie verbroken en is de winkelwagen weer leeg.
3. Uw Firewall of anti virus/spam/spyware/software staat te streng ingesteld. Laat zogenaamde "cookies" toe in deze software.
4. Probeer het 30 minuten later nog eens, het is mogelijk dat wij de website aan het bewerken (uploaden) zijn.
5. Uw computer werkt nog met Windows 2000 of een oudere versie, en u heeft niet de benodigde updates (service packs) geïnstalleerd die door Microsoft verstrekt zijn in de loop der tijd. Klik op de optie "Windows update" in het venster met het overzicht van uw programma`s.